niedziela, 4 grudnia 2011

Wzmacniająca odżywka do słabych włosów HairX czyli odżywka w piance ;)

Cześć Kochane!
W tym poście przedstawię Wam jedną z nowości Oriflame. Obecnie w sprzedaży jest już od kilku katalogów, ale nie spieszyłam się z oceną. Chciałam wyrobić sobie jak najbardziej sprawiedliwą opinię o tym produkcie.

 * OPAKOWANIE 5/5
Opakowanie typowe dla produktów do stylizacji włosów(metalowe) pomimo tego, że sam produkt takiego przeznaczenia nie ma, ale ma taką formułę stąd to innowacyjne rozwiązanie. Oczywiście aplikacja bardzo wygodna, wystarczy nacisnąć korek a pianka z łatwością wydobywa się z opakowania. Przy okazji troszkę się powiększa dzięki czemu nie zużywamy zbyt wiele produktu.



* KONSYSTENCJA 5/5
Konsystencja pianki (ale odkrywcze) :) Formuła naprawdę bardzo wygodna, produkt nie spływa nam z dłoni, bardzo dobrze nakłada się na włosy. Zapach subtelny, po wysuszeniu włosów niewyczuwalny.

*DZIAŁANIE 3/5
Producent obiecuje Nam wzmocnienie włosów, ale ja tego bynajmniej nie zauważyłam. Pomimo nałożenia produktu włosy trudno się rozczesuje. Z drugiej strony nie zauważyłam żeby odżywka obciążała włosy, a mogłaby ponieważ pozostawiamy ją na włosach i tym samym nie spłukujemy. Co do dodawania objętości o której także wspomina producent nie będę się wypowiadać. Mam długie włosy i trudno byłoby je dodatkowo podnieść z uwagi na ich wagę.


*CENA 3/5

Cena bez promocji 29.90 zł./150 ml

*OGÓLNA OCENA 3/5
Mam mieszane odczucia. Z jednej strony produkt bardzo wygodny, dla takich dziewczyn jak ja, które rano myją włosy i spiesząc się do pracy chcą zaoszczędzić jak najwięcej czasu. Z drugiej jednak nie zaobserwowałam jakichkolwiek właściwości wzmacniających włosy. Ponadto odżywka nie pomaga w ich rozczesywaniu. Za ta cenę jest kilka innych produktów (także w asortymencie Oriflame), które w moim osobistym odczuciu są lepsze od pianki Oriflame. Być może jeszcze ją kupię, ale tylko w wyjątkowej promocji ;)


*OPIS PRODUCENTA
Odżywka w piance z kompleksem ReVive+, który pomaga odbudować witalność i siłę włosów. Dzięki niemu włosy wyglądają na grubsze i mocniejsze. Dodaje objętości i połysku bez zbędnego obciążania włosów. Pomaga chronić włosy. Stosuj na mokre włosy, bez spłukiwania.


Pozdrawiam:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz